Servicii de asistență cloud pentru Microsoft
Aflați mai multe despre serviciile noastre de asistență pentru Microsoft
Serviciile de asisten?a cloud (CSS) ale TD SYNNEX va permit sa oferi?i clien?ilor asisten?a excep?ionala cu ajutorul tehnicienilor certifica?i. TD SYNNEX ofera nivelurile de asisten?a 1, 2 ?i 3 privind rezolvarea ?i transmiterea la nivelul superior. Serviciile de asisten?a includ asigurarea accesului la cont, repara?ia, problemele de configurare, depanarea ?i întrebarile frecvente, actualizarile, performan?a ?i multe altele. TD SYNNEX ofera mai multe op?iuni pentru asisten?a, inclusiv un abonament lunar sau pe baza de plata per tichet. De asemenea, sunt disponibile op?iuni sub marca proprie.
Serviciile de asisten?a pot fi accesate prine-mail e-mail, telefon, instrumentul de emitere a tichetelor ?i chat live.
Pentru mai multe informa?ii despre cum sa accesa?i serviciile noastre de asisten?a, descarca?i fi?ele de date de mai jos.
Aflați mai multe despre serviciile noastre de asistență pentru Microsoft
Ghidurile de utilizare pentru instrumentul de emitere a tichetelor CSS și instrumentul pentru chat live