Asistență tehnică 24/7

 
 

Servicii de asisten?a cloud TD SYNNEX

Serviciile de asisten?a cloud (CSS) ale TD SYNNEX va permit sa oferi?i clien?ilor asisten?a excep?ionala cu ajutorul tehnicienilor certifica?i. TD SYNNEX ofera nivelurile de asisten?a 1, 2 ?i 3 privind rezolvarea ?i transmiterea la nivelul superior. Serviciile de asisten?a includ asigurarea accesului la cont, repara?ia, problemele de configurare, depanarea ?i întrebarile frecvente, actualizarile, performan?a ?i multe altele.  TD SYNNEX ofera mai multe op?iuni pentru asisten?a, inclusiv un abonament lunar sau pe baza de plata per tichet.  De asemenea, sunt disponibile op?iuni sub marca proprie.

Accesul la asisten?a

Serviciile de asisten?a pot fi accesate prine-mail e-mail, telefon, instrumentul de emitere a tichetelor ?i chat live.

  • E-mailul ?i Chatul live sunt disponibile în toate limbile europene 24/7
  • Asisten?a telefonica în limba engleza este disponibila 24/7
  • Asisten?a telefonica în limbile germana, franceza ?i spaniola este disponibila între 9:00 ?i 18:00 CET 

Pentru mai multe informa?ii despre cum sa accesa?i serviciile noastre de asisten?a, descarca?i fi?ele de date de mai jos. 

Conținut asistență tehnică 24/7


Servicii de asistență cloud pentru Microsoft

Aflați mai multe despre serviciile noastre de asistență pentru Microsoft

Aflați mai multe

Ghidurile de utilizare a serviciilor de asistență cloud

Ghidurile de utilizare pentru instrumentul de emitere a tichetelor CSS și instrumentul pentru chat live

Aflați mai multe